X
nome * enderezo electrónico * enderezo postal concello teléfono * mensaxe *
adxunto
código de seguridade *
imaxe de seguridade
cambiar código
* campos obrigatorios
xoves, 21 de agosto de 2014

pesquisar

subscrición

recibirá vía e-mail toda a información de interese
sitios de interese

Anova - Irmandade Nacionalista

14 de xullo de 2012

Web provisoria da ANOVA - Irmandade Nacionalista, constituída o pasado sábado 14 de xullo en Compostela e recollendo logo de 223 anos os ideais de liberdade, fraternidade e igualdade da Revolución Francesa.

ir ao sítio...

SLG

A toxicidade en persoas e fauna das fumigacións aéreas da Xunta

ir ao sítio...

Liga Estudantil Galega

Liga Estudantil Galega

ir ao sítio...

Terceira Carta às Esquerdas

Interesante artigo de Boaventura de Sousa Santos

ir ao sítio...

Mocidade Irmandinha

Grupo de Traballo de Mocidade do EI

ir ao sítio...
ver máis sitios de interese...
QUEN SOMOS

principios

09/05/2011

 

PRINCIPIOS √ČTICOS E IDEOL√ďXICOS DO ENCONTRO IRMANDI√ĎO

1. A ética na política. Sen ética non hai democracia, e na esquerda, ética de esquerdas.

2. Fraternidade, no senso da hexemon√≠a da ‚Äúlei civil‚ÄĚ. Aimaxe principios √©ticos fraternidade significa politicamente o principio da cidadan√≠a igualitaria como alicerce da estructuraci√≥n pol√≠tica democr√°tica da sociedade, significa democracia horizontal. Nunha organizaci√≥n pol√≠tica ven significar asemblearismo.

3. Cooperaci√≥n, como valor antit√©tico da ‚Äúcompetici√≥n‚ÄĚ. Afirmamos que non pode haber socialismo nin esquerda sen que as pautas de conduta individual e de relaci√≥n social consistan na cooperaci√≥n. Afirmamos que, sen esa condici√≥n, nin sequera pode haber democracia, non hai esquerda que poida sobrevivir coa competici√≥n no seu seo.

4. Rep√ļblica. A rep√ļblica √© unha forma de civilizaci√≥n e cultura socio-pol√≠ticas. Asumimos a rep√ļblica como cultura civico-pol√≠tica, non s√≥ como configuraci√≥n do aparello do poder pol√≠tico e do Estado. O nacionalismo galego foi sempre explicitamente republicano e non pode ser doutro xeito.

5. Democracia participativa. Sen democracia participativa non hai democracia pos√≠bel. Sen participaci√≥n a democracia representativa esclerot√≠zase e deriva en oligarqu√≠a, os partidos conv√©rtense en ‚Äúaparatos‚ÄĚ e as c√°maras de representantes en parodias. Propugnamos reconstru√≠r pontes entre a cidadan√≠a e a instancia pol√≠tica, cos seus piares no tecido asociativo horizontal e diverso da cidadan√≠a.

6. Primac√≠a dos dereitos colectivos. Porque a alternativa √° asunci√≥n deste valor non √© outra que o ‚Äús√°lvese quen poda‚ÄĚ, a negaci√≥n mesma da organizaci√≥n social.

7. Igualitarismo. Este valor est√° proclamado en todas as constituci√≥ns pol√≠ticas e cartas de dereitos fundamentais de todos os estados e instituci√≥ns internacionais. Sen embargo a desigualdade agr√°vase, convertendo en papel mollado estas proclamas. Refer√≠monos especialmente √° desigualdade perante a lei -e non s√≥ as desigualdades econ√≥micas, sociais e culturais- ou sexa, ao principio democr√°tico da ‚Äúigualdade perante a lei‚ÄĚ. Ao tempo proclamamos que non pode existir igualdade sen dereito √° diferencia e respecto da diversidade.

8. E necesario tamén tomar conciencia das situacións de discriminación por razóns de xénero; e moverse para a superación das mesmas: non pode haber igualdade ante a lei senón hai tamén igualdade real entre os individuos dunha sociedade.

9. Autodeterminaci√≥n cara a independencia. S√≥ o combate pola nosa autodeterminaci√≥n como pobo, orientada cara a independencia, poder√° chegar a algures, s√≥ esa actitude suscitar√° respecto cara n√≥s e os nosos dereitos c√≠vico-pol√≠ticos. Compre elevar o √°ngulo de tiro na nosa pac√≠fica e c√≠vica proposta para chegarmos al√©n das posici√≥ns que defenden o actual marco xur√≠dico ‚Äď pol√≠tico, e, dende a√≠, sempre estaremos a tempo de negociar, se se aceita o uso da raz√≥n para acadar soluci√≥n satisfactoria para a nosa reivindicaci√≥n nacional.

10. Socialización. Non pode haber democracia real e efectiva sen socialización como eixo do avance histórico dos pobos. A socialización é un proceso constante de aprendizaxe da convivencia, en interacción co seu contorno, non pode consistir na simple nacionalización ou colectivización das unidades e medios de produción, nin cinxirse á instancia económica de sociedade. Compre un debate de ideas amplo e veraz sobre a socialización e o socialismo na Galiza de hoxe e na conciencia nacionalista na presente conxuntura histórica.

11. Home novo/muller nova, unha nova cultura. O logro do ‚Äúhome novo‚ÄĚe a ‚Äúmuller nova‚ÄĚ, dun novo humanismo, constit√ļe o cerne de todo proceso revolucionario. N√≥s consideramos que todo nacionalismo emancipador √©, no seu cerne, revolucionario. Xa era as√≠ na revoluci√≥n irmandi√Īa galega do s√©culo XV, na que os nosos ancestros servos, procuraban ao seu xeito o nacemento do ‚Äúhome novo‚ÄĚ nas condici√≥ns do seu propio tempo hist√≥rico. Esa revoluci√≥n pioneira na Europa de ent√≥n deixou unha pegada indel√©bel na que, m√°is tarde, chegar√≠a a ser a cultura do nacionalismo galego.

voltar arriba

©  Encontro Irmandiño, 2011
Apartado de Correos 356  |  15010 A Coruña
aviso legal